مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 11:102019-12-24بين الملل

وزیر دفاع ترکیه: برای ممانعت از وقوع فاجعه انسانی در ادلب تلاش می کنیم


تروریست ها همچنان در مناطق غرب و شرق منطقه ای که در جریان عملیات چشمه صلح در سوریه از تروریسم پاکسازی شد، - وزیر دفاع ترکیه: برای ممانعت از وقوع "فاجعه انسانی" در ادلب تلاش می کنیم وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: "تروریست ها" همچنان در مناطق غرب و شرق منطقه ای که در جریان عملیات "چشمه صلح" در سوریه از تروریسم پاکسازی شد، حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در جریان سخنرانی خود در مراسمی در مقر وزارت دفاع در آنکارا که تعدادی از فرماندهان ارتش، مسئولان وزرات دفاع و تعداد زیادی از افسران در آن حضور داشتند، تصریح کرد: نیروهای ارتش ترکیه تروریست ها را در مناطق غرب منطقه عملیات چشمه صلح تعقیب می کنند.

آکار در ادامه افزود: از طریق عملیات چشمه صلح منطقه از تروریست ها پاکسازی شد، امنیت در آن برقرار گشت اما با ادامه فعالیت تروریست ها در منطقه ما هماهنگی مان را از طریق امضای توافق با آمریکا و همچنین روسیه ادامه می دهیم و این هماهنگی در حال حاضر به ویژه با روسیه ادامه دارد .

وزیر دفاع ترکیه همچنین تصریح کرد: ما شبانه روز حضور تروریست ها در مناطق غرب و شرق محدوده محل عملیات چشمه صلح دنبال می کنیم و در حال حاضر هیأتی از ترکیه در مسکو در باره این مسائل در حال رایزنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه: برای ممانعت از وقوع فاجعه انسانی در ادلب تلاش می کنیم

وزیر دفاع ترکیه: برای ممانعت از وقوع فاجعه انسانی در ادلب تلاش می کنیم