مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 11:302019-12-24پزشكي

واکنش شورای صنفی دانشجویی به تعطیل نشدن دانشگاهها در آلودگی هوا


شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی بیانیه ای به علت آلودگی هوا تهران و عدم تعطیلی دانشگاه ها واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی بیانیه ای به علت آلودگی هوا تهران و عدم تعطیلی دانشگاه ها واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سرنوشت نظام سلامت چه خواهد بود وقتی اندیشیدن به سلامت و تندرستی کسانی که متولیان سلامت مردم هستند واپسین موضوعی است که آن هم اگر بخت یار باشد ، به آن گوشه نگاهی می اندازند.

ما از سوی گروهی صحبت می کنیم که حافظان سلامت مردم اند اما گویا کسی کوچکترین اهمیتی به سلامت آنها نمی دهد! مسئولان و مدیران دست اندر کار ، هوای تدبیر بی تدبیریتان شهرهایمان را خفه و سینه هایمان را تنگ کرده است اما بیش از آنکه این آلودگی ریه هایمان را بسوزاند و پیش از آنکه اثرات جبران ناپذیرش سلامتی مان را مختل کند؛ دیدن این صحنه های آزاردهنده از اختلافات داخلی و تناقض گویی هایتان در مسائلی به غایت بدیهی و پیش پا افتاده ، قلب هایمان را به درد آورده است.

این دانشجویان تاکید کرده اند: مایلیم بدانیم با کدام توجیهات واهی و پوچ با سلامت دانشجویان بازی می کنید؟! واقعا مختل نشدن جزیی برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای صنفی دانشجویی به تعطیل نشدن دانشگاهها در آلودگی هوا

واکنش شورای صنفی دانشجویی به تعطیل نشدن دانشگاهها در آلودگی هوا