مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 11:502019-12-24اقتصادي

رشد 4.5 درصدی صنعت آرایشی بهداشتی کشور


مدیر کل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: صنعتی آرایشی و بهداشتی رو به رشد است و میانگین رشد آن از 2016 تا 2023 حدود 4.

5 درصد تخمین زده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالعظیم بهفر در مراسم افتتاحیه دومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرآورده های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته (ایران کازمتیکا) اظهار کرد: محصولات ارگانیک، طبیعی، گیاهی و حلال امروز در صنعت آرایشی رشد بسیار داشته است و می تواند سرعت رشد صنعت کازمتیک یا آرایشی بهداشتی را چند برابر کند.

بهفر با اشاره به افزایش مصرف محصولات آرایشی بهداشتی در ایران و جهان اظهار کرد: تغییر سبک زندگی و به دنبال آن افزایش مصرف، فرآورده های آرایشی بهداشتی می تواند فرصتی برای اشتغال زایی باشد.

وی افزود: با توجه به رتبه علمی ایران در حوزه شیمی و داروسازی می توانیم تبدیل به قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه شویم.

خوشبختانه میزان تولید و صادرات در 2 سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

مدیرکل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به تجربه جدید در حوزه صنعت کازمتیک، شرکت های بزرگ در این حوزه سالیانه 80 ماده اولیه جدید تولید و 25 درصد فرآورده های خود را باز فرمول نویسی و با طراحی جدید وارد بازار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4.5 درصدی صنعت آرایشی بهداشتی کشور

رشد 4.5 درصدی صنعت آرایشی بهداشتی کشور