مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 12:152019-12-24سياسي

شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم استان است


سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب محل آبگیر پروژه بن- بروجن در روز گذشته، گفت: در این زمینه شرکت آب منطقه ای استان پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم از طریق مراجع قضایی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب محل آبگیر پروژه بن- بروجن در روز گذشته، گفت: در این زمینه شرکت آب منطقه ای استان پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم از طریق مراجع قضایی است.

سید ابوالحسن عدنانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته تعداد معدودی از افراد به محدوده کارگاه پروژه بن- بروجن وارد شدند و با کارهای ناشایست خود، راننده بیل مکانیکی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، بیل را تخریب و به کانال محل آبگیر پروژه آسیب وارد کردند.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای استان پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم از طریق مراجع قضایی است.

عدنانی خاطرنشان کرد: انتظار می رفت نیروهای قضایی و انتظامی استان همجوار، با درایت و هوشیاری بیشتر در حفظ و حراست از تاسیسات آبی این استان حفاظت و حراست کنند.

لازم به ذکر است پروژه بن- بروجن جزء طرح های ملی بوده که قرار است آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین کند، همچنین محل آبگیر پروژه توسط مشاور تعیین شده و بهترین نقطه برای برداشت آب با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم استان است

شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری پیگیر احقاق تامین آب شرب مردم استان است