مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 12:402019-12-24سياسي

افتتاح مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی تلفنی


با هدف خدمت رسانی به جامعه ی هدف سازمان بهزیستی کشور و انجام بخشی از فعالیت های پیشگیرانه ی این سازمان، اولین و بزرگترین مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی تلفنی، - با نام موسسه ی روانشناسی مهرآفرینان امید زندگی (مرکز مشاوره همکده) آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه مهرآفرینان، پروانه ی فعالیت مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی مهرآفرینان امید زندگی (همکده) به شماره 4394/2697/717 در اجرای قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور و بند 6 ماده ی 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27/11/1380 مجلس شورای اسلامی صادر شده است .

هدف اصلی تأسیس و راه اندازی مرکز مشاوره ی همکده ، اجرای طرحهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اعم از آموزش مهارتهای زندگی ، آموزش خانواده، مهارت های زندگی زناشویی و حل تعارض بین زوجین و زوج درمانی ، پیشگیری از طلاق ، آموزش الگوهای تربیت فرزند و فرزند پروری ، آموزش مهارتهای فردی اعم از مهارتهای ارتباطی و تقویت اعتماد به نفس و مثبت اندیشی و کنترل خشم و پیشگیری از افسردگی و .

و مشاوره در خصوص اعتیاد و شیو ههای پیشگیری از آن، آموزش پیشگیری از خیانت زناشویی و شیوه های برخورد با آن و غیره است.

متقاضیان مشاوره روانشناسی از سراسر کشور می توانند از طریق سامانه 20005555 و شماره 91003003 - 021 به متخصصین روانشناسی بالینی این مرکز مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی تلفنی

افتتاح مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی تلفنی