مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 13:252019-12-24اجتماعي

کمبود معلم ابتدایی در ساوجبلاغ/ پیش بینی افزایش جمعیت دانش آموزی


با کمبود معلم به ویژه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود پایکاری بعدازظهر در نشستی خبری، اظهار کرد: این شهرستان حدود 54 هزار دانش آموز دارد که از این تعداد 5 هزار و 600 نفر در مدارس غیردولتی درس می خوانند، تعداد دانش آموزان تبعه افغان این شهرستان نیز 12 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 98 - 99 بیش از سه هزار و 500 دانش آموز به جمعیت دانش آموزی شهرستان ساوجبلاغ افزوده شده است، گفت: به یقین با راه اندازی قطار برقی کرج - هشتگرد و افزایش مهاجرت ها به این منطقه، جمعیت دانش آموزی افزایش می یابد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: در راستای مشارکت و همکاری والدین در یکسال گذشته 275 میلیون تومان کمک نقدی و حدود دو میلیارد تومان کمک های غیرنقدی دریافت کردیم که این مهم نشان از افزایش سطح مشارکت والدین دارد.

پایکاری با بیان اینکه امسال از شهرستان ساوجبلاغ 12 معلم پژوهنده و 20 اثر پژوهشی از دانش آموزان این شهرستان در سطح استانی برگزیده و انتخاب شدند، افزود: در زمینه فراهم آوری تجهیزات مدارس از جمله میز و نیمکت و یا تأمین کولر واحدهای آموزشی در یکسال اخیر بالغ بر 10 تا 12 تریلر تجهیزات داشته ایم، اما هنرستان های این شهرستان ها هنوز از کمبود تجهیزات رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم ابتدایی در ساوجبلاغ/ پیش بینی افزایش جمعیت دانش آموزی

کمبود معلم ابتدایی در ساوجبلاغ/ پیش بینی افزایش جمعیت دانش آموزی