مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 13:502019-12-24سياسي

کارکنان ثبت احوال متکفل حفظ هویت افراد هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کارکنان ثبت احوال با ثبت هویت افراد، متکفل حفظ هویت افراد و اتصال حلقه های نسل قبل به نسل جدید هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر سه شنبه در نشست با مسئولان و کارکنان ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: اگر درج اطلاعات هویت افراد نباشد سند ریشه ای هویت افراد از بین می رود.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد ثبت احوال استان بوشهر، گفت: گاهی مردم به ما مراجعه می کنند و از دستگاه های اداری استان گلایه مند هستند ولی خوشبختانه تاکنون هیچ شکایت و گلایه ای از ثبت احوال استان بوشهر ارائه نشده است.

صفایی بوشهری بابیان اینکه شکایت نداشتن مردم از ثبت احوال نشان از مردم داری و بزرگ منشی کارکنان ثبت احوال استان بوشهر است گفت: مدارک هویتی در دست مردم کاربردی و قابل وثوق است.

وی تصریح کرد: باید شناسنامه، کارت های هوشمند ملی و تمام مدارک هویتی دارای سه شاخصه باشند تا مردم در حفظ و حراست آن بیش ازپیش تلاش کنند که شامل الکترونیکی بودن با ضریب امنیت بالا، داشتن قابلیت کاربرد برای ارائه چندین خدمت و تولید داخل باشد تا مردم بتوانند از امنیت آن اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ثبت احوال متکفل حفظ هویت افراد هستند

کارکنان ثبت احوال متکفل حفظ هویت افراد هستند