مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 14:402019-12-24سياسي

باید نیروی در تراز انقلاب تربیت کنیم


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز از هیأت رزمندگان ثارالله انتظار داریم نیروی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در پنجمین همایش استانی خادمین هیأت رزمندگان ثارالله همدان با بیان اینکه این هیأت یادگار سردار شهید همدانی است اظهار کرد: به سردار شهید عرض کردیم که پس از شهادت شما، نام این هیأت را از نام شما خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه رییس هیأت امنا هیأت رزمندگان همچنان سرلشگر شهید حاج حسین همدانی است افزود: امیدواریم وظایفی که این سردار شهید بر عهده ما گذاشتند به خوبی انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه در سال های آغازین کار، هیأت رزمندگان تنها هیأت فعال در همدان بود تصریح کرد: امروز 33 هیأت در سطح استان فعال است و برنامه های مختلفی توسط آنها در طول سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه باید کار را به نسل جوان بسپاریم ادامه داد: این جوانان باید امور هیأت را در دست بگیرند تا در گام دوم انقلاب فعالیت ها با قدرت بیشتر انجام شود.

مجیدی خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان جوان در سپاه، بسیج و پیشکسوتان را در کنار هم داریم و امید است که این حرکت در همه شهرستان ها عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نیروی در تراز انقلاب تربیت کنیم

باید نیروی در تراز انقلاب تربیت کنیم