مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 15:302019-12-24دانش

بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند


محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه رازی در آخرین سیستم های رده بندی که وزارت علوم، - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: قریب به 12 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که بیش از 30 درصد از آنان در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه رازی در آخرین سیستم های رده بندی که وزارت علوم، آذرماه اعلام کرده، توانسته رتبه هفتم را در بین دانشگاه های جامع کشور کسب کند.

اعلمی آل آقا با بیان اینکه بهره گیری از اساتید درجه سه در این دانشگاه یکی از دلایل برتر بودن آن در این رده بندی است، افزود: تیم اساتید دانشگاه رازی امروز حدود 460 عضو هیئت علمی دارد واز این تعداد، بالغ بر 150 نفر از آنان در سطح استاد تمامی هستند.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: همچنین قریب به 12 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که بیش از 30 درصد از آنان در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

وی با اشاره به کدرشته های این دانشگاه در مقاطع مختلف ابراز کرد: در مقطع کارشناسی دانشگاه رازی بالغ بر 60 کد رشته و در مقطع کارشناسی ارشد بیش از 130 کدرشته و در مقطع دکتری 60 کدرشته وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند

بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند