مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 18:152019-12-24سياسي

شادی لازمه توسعه گردشگری است


توسعه گردشگری نیازمند رفع موانع کوچکی مانند تامین نیازهای سرویس بهداشتی، تدارک فضا و برنامه های شاد و معرفی جاذبه های تاریخی، - طبیعی و مذهبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای سیاست گذاری گردشگری استان قزوین سه شنبه شب با حضور علی عبدالعلی زاده وزیر اسبق مسکن و شهرسازی، سید محمد بهشتی رییس سابق پژوهشکده میراث فرهنگی، جمالی پور استاندار، ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری، عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مدیران تشکل های مردمی و فعالان حوزه گردشگری در استانداری قزوین برگزار شد.

علی عبدالعلی زاده در این جلسه با بیان تجربیات خود در جذب سرمایه گذاری برای ساخت هتل و رونق گردشگری در تبریز اظهار داشت: زمانی در فرانسه فعالان اقتصادی با رییس دولت خود جلسه تشکیل دادند و مهمترین راهکار رونق گردشگری را خروج دولتی ها از کار اعلام کردند و آن را مهمترین مانع سرمایه گذاری دانستند و خواستند که دولتی ها آنها را به حال خود رها کنند که به این خواسته عمل شد و امروز شاهد درآمدهای میلیاردی گردشگری در این کشور هستیم.

وی بیان کرد: ما هم باید از این تجربه استفاده کنیم و باور کنیم اگر دولتی ها کنار بروند و کاری به سرمایه گذار نداشته باشند و موانع را برطرف کنند کارها روی روال می افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی لازمه توسعه گردشگری است

شادی لازمه توسعه گردشگری است