مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 18:452019-12-24سياسي

تاکید سفیر کشورمان در هلند بر استمرار حمایت از زبان فارسی


اولین دوره عملی و کارگاهی فشرده روش تدریس و آموزگاری زبان فارسی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند و با دعوت از اساتید برجسته تدریس زبان فارسی از کشورمان در محل خانه ایرانیان در شهر لاهه هلند برگزار شد.

- اولین دوره عملی و کارگاهی فشرده روش تدریس و آموزگاری زبان فارسی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند و با دعوت از اساتید برجسته تدریس زبان فارسی از کشورمان در محل خانه ایرانیان در شهر لاهه هلند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره که قریب بیست نفر از مدرسان زبان فارسی از شهرهای مختلف هلند از جمله اوترخت، لاهه، روتردام، لایدن، آمسفورت، واترینگن، ایندهون و همچنین از بروکسل شرکت داشتند، شرکت کنندگان علاوه بر تبادل نظر و تجربه راجع به راهکارهای بهره گیری از ظرفیت های محلی برای آموزش زبان فارسی، با جدیدترین روش های تدریس و دستاوردهای علمی کشورمان در این خصوص به ویژه آموزش به زبان آموزان خارجی و کودکان ایرانی مقیم خارج آشنا شدند.

علیرضا کاظمی ابدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز با حضور در جمع شرکت کنندگان دوره، با آنها درباره مشکلات و نیازهای مراکز آموزش فارسی گفت وگو کرد و بر آمادگی سفارت برای استمرار حمایت از گسترش آموزش زبان فارسی در هلند تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر کشورمان در هلند بر استمرار حمایت از زبان فارسی

تاکید سفیر کشورمان در هلند بر استمرار حمایت از زبان فارسی