مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 19:002019-12-24سياسي

هنرمندان با طبابت فرهنگی در جهت کاهش و رفع مشکلات جامعه گام بردارند


اصحاب فرهنگ و هنر، نقش سازنده ای در تعالی جامعه بشری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان اسلامشهر در دیدار با جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ، اصحاب فرهنگ و هنر نقش سازنده ای در تعالی جامعه بشری دارند که ایفای این نقش در رشد و توسعه جامعه اثرگذار است.

  مرسل پور با بیان اینکه بزرگترین اصحاب فرهنگ و هنر انبیا الهی و ائمه اطهار هستند، افزود:کشور ما در شرایط فعلی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جنگ فرهنگی و اقتصادی است چون نظام و فلسفه انقلاب اسلامی، قیام امام حسین(ع) و انقلاب عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما همواره درصدد آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: چون جمهوری اسلامی مانند سران کشورهای عربی به آمریکا و دست نشاندگان آنها باج نمی دهند، طبیعتاً دشمن مقابله می کند و بر علیه کشور ما تحریم هایی را وضع می کند، ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، جنگ الان از جنگ تحمیلی به شدت سخت تر است.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: کسی که در جامعه ما بتواند نقشی سازنده و در جهت توسعه کشور ایفا کند و از استقلال، آزادی و حریت جامعه دفاع کند، اجر و پاداش عملش از ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان با طبابت فرهنگی در جهت کاهش و رفع مشکلات جامعه گام بردارند

هنرمندان با طبابت فرهنگی در جهت کاهش و رفع مشکلات جامعه گام بردارند