مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 19:102019-12-24فرهنگي

پایان سومین جشنواره تلویزیونی مستند/ خبرنگار ایسنا برگزیده شد


اختتامیه سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند امشب در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد و در این مراسم خبرنگار ایسنا به عنوان یکی از برگزیدگان معرفی شد.

- اختتامیه سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند امشب در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد و در این مراسم خبرنگار ایسنا به عنوان یکی از برگزیدگان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما، مرتضی میرباقری معاون سیما و دیگر مدیران و مستندسازان سیما در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان سه بخش فیلم، عکس و مستند نگاری معرفی شدند و زهرا روزبه روزی خبرنگار ایسنا هم به عنوان رتبه دوم در بخش مستندنگاری معرفی و تقدیر شد.

جشنواره مستند سیما از 15 تیر با پخش مستند های پذیرفته شده در بخش مسابقه کار خود را در شبکه مستند آغاز کرد و پخش آثار تا 20 شهریور ماه ادامه داشت.

700 مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این بین 67 مستند ساخته مستندسازانی از سراسر کشور به نمایش درآمد و با بخش انتخاب مردمی نیز، مخاطبان امکان رای دادن به آثار منتخب خود را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سومین جشنواره تلویزیونی مستند/ خبرنگار ایسنا برگزیده شد

پایان سومین جشنواره تلویزیونی مستند/ خبرنگار ایسنا برگزیده شد