مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 19:252019-12-24سياسي

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است


رییس فدراسیون شطرنج ایران در بیانیه ای خطاب به علیرضا فیروزجا، گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است .

- به نقل از روابط عمونی فدراسیون شطرنج؛ مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج کشورمان در بیانیه ای از فیروزجا خواست تا به عنوان یک قهرمان ملی و با الگو قرار دادن پهلوانانی چون مرحوم غلامرضا تختی، به چیزی جزء افتخارآفرینی زیر پرچم مقدس کشورمان فکر نکند.

در این بیانیه آمده است: علیرضای عزیز؛ جوانان رشیدی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این خاک مقدس؛ جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت رسیدند تا اکنون بتوانیم کشوری مستقل باشیم و سرنوشت مان را خودمان تعیین کنیم.

حال که آینده ایران در دست شما جوانان است، منتظر بازگشت یک قهرمان و پهلوان به کشورمان هستیم و خود را آماده استقبال از شما خواهیم کرد تا از این پس با پرچم مقدس ایران اسلامی در رویدادهای مختلف شرکت و افتخارآفرینی کنید.

اینکه نابغه ای مثل شما در کوتاه مدت در حال طی کردن پله های افتخار شطرنج است حقیقتی انکار ناپذیر برای بزرگان شطرنج جهان به شمار می رود، اما این افتخارات نباید تحت تاثیر برخی تبلیغات رسانه ای قرار گیرد.

رسانه هایی که در کمین نشسته اند تا با درگیر کردن اذهان حاشیه ها را پر رنگ تر از متن جلوه دهند تا با این ابزار بتوانند در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است