مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 20:152019-12-24فناوري

تغییر سوییچ مرکز تلفن شهر سی سخت به بهترین فناوری روز دنیا


سوییچ مرکز تلفن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از سوییچ کامکار به سوییچEWZD تغییر یافت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سوییچ مرکز تلفن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از سوییچ کامکار به سوییچEWZD تغییر یافت.

سید محمد هادی امیری، سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدی از مرکز تلفن شهید رجایی شهر سی سخت، از نزدیک در جریان فرایند جابجایی خطوط تلفن و خطوط تلفن ADSLقرار گرفت و در همین خصوص تدابیر و راهکارهای لازم جهت به حداقل رساندن زمان قطعی های تلفن ثابت اتخاذ شد.

وی افزود: این مرکز سوییچ با قابلیت واگذاری 4 هزار شماره تلفن در شهر سی سخت، علاوه بر حداقل رسانیدن خرابی تلفن ثابت مشترکین از طرف مرکز تلفن، شاهد پایداری شبکه تلفن ثابت در شهر سی سخت خواهیم بود.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مرکز تلفن شهید رجایی شهر سی سخت دارای 2673 شماره تلفن است که 1399 مشترک از خطوط adsl تلفن ثابت استفاده می کنند و همچنین این شهرستان دارای 37 سایت تلفن همراه بوده که تعداد 15سایت تلفن از قابلیت 3Gو 4Gبرخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، امیری در پایان ضمن معذرت خواهی از صبر، حوصله و متانت مردم فهیم شهر سی سخت تقدیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سوییچ مرکز تلفن شهر سی سخت به بهترین فناوری روز دنیا

تغییر سوییچ مرکز تلفن شهر سی سخت به بهترین فناوری روز دنیا