مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 04:402019-12-25ورزشي

می خواهم در توکیو شگفتی ساز شوم


بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران گفت: تمام هدف و برنامه ریزی ام را برای کسب مدال در پارالمپیک 2020 توکیو قرار داده ام.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران گفت: تمام هدف و برنامه ریزی ام را برای کسب مدال در پارالمپیک 2020 توکیو قرار داده ام.

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به آغاز دور جدید اردوی آماده سازی تیم پاراکانو ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند و رقابت های جهانی در آلمان، اظهار کرد: پس از رقابت های جهانی مجارستان که سهمیه پارالمپیک را در آن گرفتم، این چهارمین مرحله از اردو آمادگی تیم ملی است که در آن شرکت دارم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین سال آینده در تایلند برگزار می شود، یکی از مهمترین رقبای المپیکی ام از کشور ازبکستان حضور دارد، برای همین تمام تلاشم را می کنم که عملکردم را ارتقاء دهم و رقابت خوبی با این حریف ازبک داشته باشم.

ملی پوش پارکانوی ایران بابیان اینکه برای حضور در پارالمپیک تنها به کسب مدال و نه فقط حضور در فینال فکر می کنم، ادامه داد: البته رقبایم نیز قطعا برای کسب مدال در المپیک تلاش می کنند و با روش های علمی پیش می روند.

وی یادآورشد: در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت برگزار می شود، ورزشکاران کشورهای مختلف با تمام توان خود در این رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم در توکیو شگفتی ساز شوم

می خواهم در توکیو شگفتی ساز شوم