مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 04:452019-12-25اقتصادي

اجرای طرح های روشنایی در معابر بیرجند


روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند با هزینه یک میلیارد تومان افزایش یافت.

- ی مرکز خراسان جنوبی، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند گفت: در این طرح ها، 7 هزار و 368 متر شبکه توزیع برق با هزینه یک میلیارد و 55 میلیون تومان در معابر اصلی بیرجند اجرا شد.

محمدرضا عبدی هدف از جرای این طرح ها را افزایش ایمنی ، کاهش حوادث و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح ها روشنایی حد فاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به طول 1250 متر ، حد فاصل میدان دانشگاه تا میدان سپیده به طول 1370 متر ، حد فاصل میدان سپیده تا میدان سپاه به طول 2 کیلومتر ، بلوار های خلیج فارس ، شهدای عبادی و ولیعصر (عج) و همچنین خیابان های حافظ و امام علی (ع) ، قسمتی از خیابان های دکتر حسابی و ابن سینا و بلوار شعبانیه در منطقه مهر شهر ، تقویت شده است.

وی گفت: برای افزایش روشنایی این خیابان ها و بلوارها ، بیش از 451 دستگاه چراغ گازی 150 وات بخار سدیم، 63 عدد پایه چراغ فلزی جدید با ارتفاع 12 متر و 37 عدد بازو چراغ U شکل نصب شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بیرجند با بیان اینکه اجرای این طرح ها 9 ماه زمان برده است افزود: طرح های روشنایی معابر خیابان های خلیل طهماسبی و ارتش، بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و امتداد بلوار شعبانیه تا کارگران بیرجند نیز در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های روشنایی در معابر بیرجند

اجرای طرح های روشنایی در معابر بیرجند