مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 04:552019-12-25بين الملل

احکام دستگاه قضایی عربستان نمی تواند بن سلمان را از قتل خاشقجی تبرئه کند


یک کارشناس مسائل بین الملل می گوید: احکام صادر شده توسط دستگاه قضایی عربستان درباره عاملان قتل خاشقچی نمی تواند بن سلمان را از دست داشتن در این قتل تبرئه کند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل می گوید: احکام صادر شده توسط دستگاه قضایی عربستان درباره عاملان قتل خاشقچی نمی تواند بن سلمان را از دست داشتن در این قتل تبرئه کند.

حسن عابدینی در گفت وگو با ایسنا درباره احکام اولیه دستگاه قضایی عربستان علیه عاملان قتل خاشقچی گفت: قتل خاشقچی به عنوان یک منتقد معتدل، رژیم سعودی را با یک بحران جدی هویتی مواجه کرده به گونه ای که طی بیش از یکسال گذشته نتوانسته با کمک دلارهای نفتی و امپراطوری رسانه ای خود تصویر خدشه دار شده سعودی ها را ترمیم کند.

وی افزود: اطلاعاتی که منتشر شد دال بر این بود که رژیم سعودی به صورت رسمی و در بالاترین مقام ها پشت این قتل بود، زیرا خاشقچی از آمریکا به ترکیه آورده می شود و از آنجا به درون کنسولگری کشانده شده و به قتل می رسد و آخرین نواری که از بگومگو با افراد داخل سفارت منتشر شده دال بر این بوده که تصمیم قتل از جای دیگری گرفته شده است.

این کارشناس مسائل بین الملل همچنین اظهار کرد: البته طی 48 ساعت ابتدایی قتل این موضوع انکار شد اما پس از آن تصاویری منتشر شد که گروهی با جت شخصی وارد استانبول شده و به کنسولگری رفته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام دستگاه قضایی عربستان نمی تواند بن سلمان را از قتل خاشقجی تبرئه کند

احکام دستگاه قضایی عربستان نمی تواند بن سلمان را از قتل خاشقجی تبرئه کند