مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:562019-12-25سياسي

کرم مرکبات آسیبی به انسان نمی زند


رییس گروه برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با آفات همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه مگس مدیترانه ای حشره ای با نام علمی (Ceratitis capitata) از خانواده Tephritidae است، - رییس نظارت بر مبارزه با آفات همگانی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: کرم مرکبات آسیبی به انسان نمی زند رییس گروه برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با آفات همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه مگس مدیترانه ای حشره ای با نام علمی (Ceratitis capitata) از خانواده Tephritidae است، گفت: تغییرات اقلیمی سال های اخیر کشور، باغ های خرده مالکی و مخلوط و تنوع میزبانی زیاد، شرایط را برای انتشار هرچه بیشتر آفت فراهم کرده است.

اصغر شایان در گفت وگو با ایسنا، در مورد مگس مدیترانه ای گفت: مگس مدیترانه ای حشره ای با نام علمی (Ceratitis capitata) از خانواده Tephritidae است.

این خانواده که به نام مگس های میوه معروف هستند، شامل حدود 500 گونه مهم گیاه خوار بوده که تعدادی از آنها از جمله مگس میوه مدیترانه ای، جزو مهمترین آفات محصولات کشاورزی در دنیا هستند.

آب و هوای معتدل و مرطوب، شرایط مناسب برای انتشار مگس میوه مدیترانه ای وی با اشاره به اینکه مگس میوه مدیترانه ای، مهمترین گونه از مگس های میوه (Tephritidae) است، گفت: مبداء اصلی آن آفریقای شرقی بوده و با پیشرفت صنعت حمل و نقل و توسعه تجارت جهانی، به اکثر مناطق نیمه گرمسیری دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرم مرکبات آسیبی به انسان نمی زند

کرم مرکبات آسیبی به انسان نمی زند