مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 08:262019-12-25بين الملل

ورایزن در توسعه شبکه 5G به اهدفش رسید


شرکت مخابراتی ورایزن اعلام کرده که به هدف خود در تحت پوشش شبکه 5G قرار دادن بالغ بر 30 شهر ایالات متحده آمریکا تا پایان سال جاری میلادی رسیده است.

- شرکت مخابراتی ورایزن اعلام کرده که به هدف خود در تحت پوشش شبکه 5G قرار دادن بالغ بر 30 شهر ایالات متحده آمریکا تا پایان سال جاری میلادی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورایزن که یکی از بزرگترین شرکت ها و اپراتورهای مخابراتی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که در دست یابی به هدف سال 2019 خود موفق بوده و توانسته دسترسی اهالی و ساکنین بالغ بر 30 شهر از ایالات متحده آمریکا را به خدمات نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به 5G فراهم کند.

بر اساس اعلام این شرکت، هم اکنون شهروندان و مشترکان ورایزن در 31 شهر آمریکا قادرند از اینترنت پرسرعت شبکه 5G بهره مند شوند.

از طرفی دیگر، سایر شرکت های مخابراتی فعال در این کشور نیز در تلاشند تا با گسترش زیرساخت های مربوط به شبکه 5G، نظر و رضایت مشترکان و کاربران خود را جلب کنند و هرچه زودتر راه اندازی شبکه 5G را در شهرهای مختلف ایالات متحده اعلام کنند.

بر اساس گزارش وب سایت theverge، اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورایزن در توسعه شبکه 5G به اهدفش رسید

ورایزن در توسعه شبکه 5G به اهدفش رسید