مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 08:262019-12-25حوادث

طرح پاکسازی نقاط جرم خیز شهرستان محلات اجرا شد/ دستگیری یکصد نفر


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان محلات گفت: در اجرای طرح پاک سازی نقاط جرم خیز شهرستان محلات در یک ماه اخیر، یکصد سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عباس محمد رضایی اظهار داشت: طرح پاک سازی نقاط آلوده توسط پلیس محلات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش و …در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در این طرح موفق به دستگیری 101 نفر خرده فروش مواد مخدر، معتاد و سارق شدند.

محمد رضایی بیان داشت: پلیس شهرستان محلات با برنامه ریزی و اجرای چند مرحله طرح عملیاتی مستمر در آذر ماه سال جاری موفق به کشف تعداد 32 فقره انواع سرقت و همچنین 4 کیلو و 272 گرم انواع مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرایم و آسیب های اجتماعی اقدامات لازم انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاکسازی نقاط جرم خیز شهرستان محلات اجرا شد/ دستگیری یکصد نفر

طرح پاکسازی نقاط جرم خیز شهرستان محلات اجرا شد/ دستگیری یکصد نفر