مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 08:362019-12-25سياسي

علی یونسی: جهان بیش از پیش نیازمند صلح، مدارا، همدلی و عقلانیت است


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی در پیامی با تبریک میلاد مسیح و آغاز سال نو میلادی به مسیحیان سراسر کشور عنوان کرد: امروز جهان بشری، - مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی در پیامی با تبریک میلاد مسیح و آغاز سال نو میلادی به مسیحیان سراسر کشور عنوان کرد: امروز جهان بشری، بیش از پیش نیازمند صلح، مدارا، همدلی و عقلانیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تبریک حجت الاسلام علی یونسی به این شرح است : به نام خداوند بخشنده و مهربان میلاد مسعود حضرت عیسی بن مریم علیهما السلام و آغاز سال نو میلادی (2020) را به همه رهبران مذهبی کلیساهای سراسر کشور، اعضای محترم شورای خلیفه گری و انجمن ها (ارامنه، آشوریان و کلدانیان)، فرهیختگان و نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی آنان و تمام ایرانیان عزیز مسیحی، صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.

حضرت عیسی مسیح (ع) پیام آور محبت، صلح و انسانیت است.

این پیامبر بزرگ الهی و همه پیامبران آسمانی بشر را از سخت گیری و تعصب، تحقیر و تبعیض، خرافه پرستی و جزم اندیشی، پرهیز داده و همواره منادی صلح، مدارا، عدالت و عقلانیت در جامعه بشری بوده اند.

بیزاری از جنگ و خشونت؛ اعتقاد به کرامت انسانی و رعایت حقوق انسان ها از هر رنگ، زبان، نژاد، دین و مذهبی، تعالیم و آموزه اصلی حضرت عیسی (ع) و تمام انبیاء آسمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی یونسی: جهان بیش از پیش نیازمند صلح، مدارا، همدلی و عقلانیت است

علی یونسی: جهان بیش از پیش نیازمند صلح، مدارا، همدلی و عقلانیت است