مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:002019-12-25ورزشي

بهاروند: فوتبال تنها مربوط به آقایان نیست


جای خوشبختی دارد که یک خانم هم در انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر کاندید شده است و این نشان می دهد که فوتبال یعنی خانواده و تنها مربوط به آقایان نیست.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: جای خوشبختی دارد که یک خانم هم در انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر کاندید شده است و این نشان می دهد که فوتبال یعنی خانواده و تنها مربوط به آقایان نیست.

حیدر بهاروند پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه دار در کل کشور است و بازیکنان زیاد و خوبی در سطح ملی دارد.

وی ادامه داد: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رییسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

رییس سازمان لیگ اظهار کرد: ان شالله که بتوانیم در کنار هم موفق باشیم، به هر حال از اهداف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان ها است، و طبیعی است که باید رشد و توسعه یک فوتبال اصولی بیشتر باشد مثل استان خوزستان.

استانی که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده های مختلف دارد استان مستعدی است، در حالی که بعضی استان ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند: فوتبال تنها مربوط به آقایان نیست

بهاروند: فوتبال تنها مربوط به آقایان نیست