مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:462019-12-25اجتماعي

علت اختلال در نمایش شاخص کیفیت هوای 6 شهر حاشیه تهران


محمد رستگاری معاونت نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عدم نمایش شاخص کیفیت هوای شهرستان های استان تهران در سامانه پایش کیفی هوا به طور مقطعی و عمدتاً به دلیل بررسی ایستگاه ها توسط همکاران ما است.

وی در خصوص ایستگاه شهر قدس گفت: چند سال است که ایستگاه پایش کیفیت هوای این شهر خاموش است و ایستگاه شهریار نیز به دلیل اینکه آنالایزر سنجش PMD ندارد و برای همین شما نمی توانید داده آن را مشاهده کنید.

معاونت نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با بیان اینکه، ایستگاه شهرستان بهارستان در حال حاضر غیرفعال است، تاکید کرد: ایستگاه رباط کریم به طور مقطعی قطع شده چرا که همکاران در حال تعویض فیلتر هستند و امکان دارد به مدت حدود یک ساعت ارسال داده قطع شده باشد.

رستگاری در ادامه با اشاره به اینکه، ایستگاه دماوند نصب شده است ولی هنوز راه اندازی نشده است، اضافه کرد: از صبح امروز همکاران ما در حال بررسی و چک کردن ایستگاه های جنوب شرق استان اعم از قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت هستند و به زودی داده ها در نرم افزار سامانه پایش کیفی هوا نمایش داده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان ری دو ایستگاه داریم که یکی در فرمانداری ری و دیگری در باقرشهر قرار دارد و همچنین در فرودگاه امام خمینی (ره)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اختلال در نمایش شاخص کیفیت هوای 6 شهر حاشیه تهران

علت اختلال در نمایش شاخص کیفیت هوای 6 شهر حاشیه تهران