مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:552019-12-25سياسي

کمتر از یک چهارم موتور سیکلت ها بیمه دارند


هم اکنون نزدیک به 12 میلیون موتور سیکلت در کشور تردد دارند که با ارفاق تنها سه میلیون راکب موتور سیکلت نسبت به خرید بیمه نامه شخص ثالث اقدام کرده اند.

- ستاد دیه کشور اعلام کرد: هم اکنون نزدیک به 12 میلیون موتور سیکلت در کشور تردد دارند که با ارفاق تنها سه میلیون راکب موتور سیکلت نسبت به خرید بیمه نامه شخص ثالث اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، نشست اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عصر دیروز با مدیران و نمایندگان مجموعه های ذیربط در امر ارتقای ایمنی جاده ها در محل این کمیسیون برگزار شد.

در این نشست سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، در سخنانی با تقدیر از پیگیری اعضای دولت و وکلای خانه ملت برای کسر مالیات از تعرفه بیمه های شخص ثالث گفت: طبق آخرین استعلام به عمل آمده نزدیک به 12 میلیون موتور سیکلت در سطح خیابان ها تردد دارند که به گواهی متولیان امر تنها 20 تا 25 درصد راکبان این وسایل نقلیه موتوری نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کرده اند.

کسر مالیات بیمه ای از موتورسواران در اولویت باشد وی افزود: بسیاری از این افراد در زمره اقشار ضعیف جامعه هستند که از قضاء این وسیله دو چرخ ابزار کار آن ها برای کسب معیشت هم به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک چهارم موتور سیکلت ها بیمه دارند

کمتر از یک چهارم موتور سیکلت ها بیمه دارند