مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 11:152019-12-25سياسي

ماجرای فیلم سگ کشی در دزفول چیست


محمدابوالحلاج معاونت شهری شهرداری دزفول گفت:فیلم کشته شدن سگ در دزفول مربوط به سگی بود که دارای بیماری هاری بوده و زنده بودن آن به افراد زیادی صدمه وارد می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از دزفول، صبح امروز فیلمی از کشتن سگ در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که به واکنش هایی در فضای مجازی در پی داشت خبرنگار فارس از شهرداری دزفول این ماجرا را پیگیری کرده است.

محمد ابوالحلاج معاونت امور شهری شهرداری دزفول، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: طی روز های گذشته گزارشی از سوی مردم در سامانه 137 شهرداری ثبت شد که مربوط به مشاهده یک قلاده سگ مشکوک به هاری در اطراف ترمینال مسافربری دزفول بود.

 وی گفت: پس از بررسی های صورت گرفته بر روی علائم مشکوک هاری، بیماری هاری در بدن این سگ تایید شد که بنا به نظر کارشناسان معدوم کردن آن باید به صورت فوری در دستور کار قرار می گرفت.

   ابوالحلاج بیان نمود: طبق گزارشات این سگ، دو روز گذشته یک خانم باردار در حوالی ترمینال دزفول را مورد حمله قرار داده که پس از دریافت این خبر نیروهای شهرداری با شدت بیشتری پیگیر پیدا کردن آن شدند.

 معاونت امور شهری شهرداری دزفول تصریح کرد: روز گذشته به دنبال تماسی در ساعت 6 صبح، در خصوص مشاهده سگ موردنظر در حوالی ترمینال، مأمورین شهرداری به محل گزارش شده اعزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیلم سگ کشی در دزفول چیست

ماجرای فیلم سگ کشی در دزفول چیست