مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 11:202019-12-25سياسي

یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون 12 کتاب با موضوع روحاتیت در دفاع مقدس چاپ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس مازندران که در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، به اهداف این شورا پرداخت و اظهار داشت: انسجام و تقویت شورا و جمع آوری خاطرات رزمندگان روحانی، برگزاری یادواره و همایش از اولویت های ما به شمار می آید.

وی با اشاره به تدوین کتاب های دفاع مقدس در حوزه های مختلف توسط این اداره کل، افزود: تدوین و چاپ کتاب روحانیت یکی از اهداف این شورا است و تاکنون 12 کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس به چاپ رساندیم.

ملکی با بیان اینکه کتاب آیت الله علی معلمی آماده چاپ است، از نگارش کتاب روحانی شهید علی اصغر کریمی نودهی خبر داد و گفت: همچنین کار پژوهش و جمع آوری خاطرات حجت الاسلام صمدی آملی انجام شد و تدوین و چاپ آن در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه جمع آوری خاطرات سرداران و فرماندهان جنگ از اولویت های کار ما به شمار می آید، از چاپ کتاب سردار کاکویی و سردار رستمیان خبر داد و افزود: همچنین کار بخش عمده ای از پژوهش کتاب شهید تورانی انجام شده است و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار می شود

یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار می شود