مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 12:202019-12-25اقتصادي

پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال250نفر را در کاشان فراهم کرده است


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: تولید و پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال مستقیم 250 نفر را در کاشان فراهم کرده است.

- مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات اجرایی شهرک ماهیان زینتی در زمینی به وسعت 50 هکتار آغاز شده است، اظهار داشت: تولید و پرورش ماهیان و پرندگان زینتی در کاشان از جمله توانمندی های ویژه منطقه کاشان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال 250 نفر را در کاشان فراهم کرده است، ابراز داشت: طرح ساماندهی افرادی که در این رسته مشغول به کار هستند در دستور کار قرار گرفته است.

تولید 220 محصول تولیدی در کاشان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از تولید بیش از 220 محصول در واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهمترین این تولیدات فرش ماشینی است که علاوه بر مصرف داخلی به دیگر کشورهای جهان صادر نیز می شود.

سهام نمایشگاه دائمی فرش ماشینی کاشان به صورت عام عرضه شود وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی فرش ماشینی با موافقت سازمان توسعه تجارت در کاشان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود سهام نمایشگاه دائمی فرش ماشینی به صورت عام عرضه شود تا عموم شهروندان در برگزاری این نمایشگاه حضور و مشارکت فعالانه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال250نفر را در کاشان فراهم کرده است

پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال250نفر را در کاشان فراهم کرده است