مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 12:252019-12-25اقتصادي

بر توسعه گردشگری در تالاب ها تاکید داریم


معاون محیط زیست دریایی و تالابی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: بر توسعه گردشگری در تالاب ها تاکید داریم و هر مجموعه ای در این راستا سرمایه گذاری کند نگاه مثبتی به او خواهیم داشت.

- ایسنا/مرکزی معاون محیط زیست دریایی و تالابی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: بر توسعه گردشگری در تالاب ها تاکید داریم و هر مجموعه ای در این راستا سرمایه گذاری کند نگاه مثبتی به او خواهیم داشت.

احمدرضا لاهیجان زاده امروز چهارشنبه در جریان بازدید از شرکت معدنی املاح ایران و تالاب میقان اراک افزود: این بازدید در جریان طرح های مختص محیط زیست همچون طرح احیای تالاب های کشور و مقابله با گردوغبار انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه 11 هزار هکتار از اراضی منطقه در معرض تبدیل شدن به کانون های فرسایشی هستند که اگر تالاب میقان اراک هم به این کانون ها اضافه شود و مدیریت آب صورت نگیرد بالای بیش از 20 هزار هکتار کانون گردو غبار را در منطقه ایجاد می کند، گفت: با توجه به فاصله کمی که تالاب میقان با مرکز استان دارد عدم مدیریت آب می تواند تهدید جدی در این منطقه قلمداد شود.

لاهیجان زاده با اشاره به فعالیت شرکت معدنی املاح ایران در کنار تالاب تصریح کرد: مجوز معدن در چارچوب قوانین وقت خود صادر شده و در این راستا مشکل قانونی وجود ندارد، اما در حوزه شیوه برداشت و فعالیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر توسعه گردشگری در تالاب ها تاکید داریم

بر توسعه گردشگری در تالاب ها تاکید داریم