مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 13:252019-12-25سياسي

رشد سوادآموزی ایران 4 برابر میانگین جهانی بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نخعی امروز در همایش بزرگداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: تجلیل از مشی و فکری که در انقلاب اسلامی توسط امام خمینی، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در نخستین سال حیات پربرکت انقلاب اسلامی، اندیشه نهضت سوادآموزی پایه گذاری شد یکی از اهداف بزرگداشت سال روز نهضت سوادآموزی است.

معاون امور آموزش سازمان نهضت سوادآموزی کشور ادامه داد: دین و مکتب ما به موضوع تعلیم، تحصیل، خواندن و نوشتن اشاره دارد و پرتکرارترین واژه در قران کریم مسأله تعلم و آموزش است؛ از همین رو انتظار هم همین بود که انقلاب اسلامی موضوع تعلیم و تحصیل را در اولویت های اولیه خود قرار دهد.

وی با تأکید بر آنکه سواد یکی از شاخصه ای مهم کشورهای توسعه یافته محسوب می شود، گفت: امروز سواد از جمله شاخصه های مهم یک جامعه توسعه یافته است، کشور ما در مقایسه با دیگر کشور از شاخصه بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است، هرچند که هنوز به آن حد مطلوب نرسیده ایم اما 95 درصد شاخصه باسوادی جامعه هدف در کشور رقم قابل توجهی است.

نخعی خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد و هنوز تعداد قابل توجهی بی سواد در کشور حضور دارد، رشد قابل توجهی را داشته ایم کشور ما 4 برابر میانگین دنیا رشد داشته به طوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سوادآموزی ایران 4 برابر میانگین جهانی بوده است

رشد سوادآموزی ایران 4 برابر میانگین جهانی بوده است