مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 13:452019-12-25سياسي

امنیت در ورامین با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است


فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه امنیت در شهرستان ورامین با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است، گفت: ما اقتدارمان را در شهرستان های شرق استان کاملاً با حضور نیروهای امنیتی که باعث شدند امنیت خاطری برای مردم ایجاد شود احساس می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو در حاشیه مانور اقتدار نیروی انتظامی در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز مانور اقتدار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی شهرستان در میدان بسیج به دلیل مسائل و موضوعاتی که در گذشته در شهرستان ورامین اتفاق افتاده بود برگزار شد.

وی گفت: ما اقتدارمان را در شهرستان های شرق استان کاملاً با حضور نیروهای امنیتی که باعث شدند امنیت خاطری برای مردم ایجاد شود احساس می کنیم.

فرماندار ورامین افزود: بنده به عنوان مسئول شورای تأمین امنیت در شهرستان جا دارد از نیروها و همه دستگاه های شورای تأمین به جهت اینکه در موضوعات اخیر شهرستان بسیار خوب عمل کردند و باعث شدند شهر در امنیت کامل باشد تقدیر و تشکر می کنم.

کاغذلو تاکید کرد: امروز پلیس مانور اقتدارش را در ادامه همان مانورها و اقتداری که داشت برگزار کرد که بتوانیم اعلام کنیم به همه کسانی که می خواهند حادثه ای را در شهرستان ایجاد کنند و یا باعث ناامنی شوند، قطعاً بدانند نیروی انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در ورامین با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است

امنیت در ورامین با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است