مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 13:552019-12-25اقتصادي

اولین فاز طرح ساماندهی خریدهای اینترنتی خودرو کلید خورد


سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: از این پس این شرکت با هدف ایجاد فرصت برابر، رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت نام خودرو، - سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: از این پس این شرکت با هدف ایجاد فرصت برابر، رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی ارائه می دهد و از 8 دی ماه ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو، مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور اختصاصی هر مشتری است.

اهورا گلیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی، گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور کرده و به فرآیند ثبت نام های اینترنتی این شرکت اضافه کرده است.

وی ادامه داد: در این رابطه در حقیقت کلیت موضوع، تفاوت چندانی با سایر خریدهای اینترنتی که در ایران و دنیا انجام می شود، ندارد.

همانند همه خریدهای اینترنتی فرد متقاضی می تواند وارد سایت شده و تمام کالاها، نوع آن و رنگ را مشاهده کند؛ اما برای خرید و پرداخت نیاز به ورود با کد کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فاز طرح ساماندهی خریدهای اینترنتی خودرو کلید خورد

اولین فاز طرح ساماندهی خریدهای اینترنتی خودرو کلید خورد