مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 16:152019-12-25اقتصادي

نخستین کنفرانس صنعت، تجارت و علوم دریایی در خرمشهر برگزار شد


نخستین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز و طی آیینی در آمفی تئاتر شهید چمران دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی که با همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برای برگزارشده است، کار خود را آغاز کرد.

حسین ذوالقرنین معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، در این آیین افتتاحیه از برگزاری این کنفرانس به عنوان گامی برای ایجاد دانشگاه نسل چهارم یاد کرد و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را از دستاوردهای آن برشمرد.

دبیر علمی کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی نیز شمار مقالات رسیده به دبیرخانه این کنفرانس را 127 مقاله اعلام کرد و افزود: از مجموع مقاله های دریافتی 96 مقاله پذیرفته شدند که 15 مقاله در قالب سخنرانی و 81 مقاله پوستر هستند.

محمد ذاکری به سهم مشارکت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در ارسال مقالات و داوری نیز اشاره کرد و گفت: 61 درصد مقالات دریافتی مقالات درون دانشگاهی و 31 درصد برون دانشگاهی بودند و 72 درصد هیئت داوران را نیز داوران خارج از دانشگاه و 28 درصد را داوران داخلی تشکیل می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس صنعت، تجارت و علوم دریایی در خرمشهر برگزار شد

نخستین کنفرانس صنعت، تجارت و علوم دریایی در خرمشهر برگزار شد