مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 17:352019-12-25سياسي

مانور اقتدار نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد


فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: مانور اقتدار نیروی انتظامی را به صورت تلفیقی با دوستان سپاه و بسیج محلات در سطح شهرستان های پاکدشت، ورامین و قرچک به انجام دادیم که باعث دلگرمی مردم می شود.

- ایسنا/تهران فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: مانور اقتدار نیروی انتظامی را به صورت تلفیقی با دوستان سپاه و بسیج محلات در سطح شهرستان های پاکدشت، ورامین و قرچک به انجام دادیم که باعث دلگرمی مردم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیومرث عزیزی در همایش مانور اقتدار نیروی انتظامی که عصر چهارشنبه 4 دی ماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در چند روز اخیر سلسله طرح هایی را در جهت ارتفاع امنیت و پاک سازی مناطق آلوده در شهرستان های شرق تهران در حال اجرا داشتیم.

وی ادامه داد: مانور امروز هم تکمیلی همان طرح ها است به جهت اینکه ما اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی را برای کسانی که خلاف کار هستند و انگیزه خلاف کاری دارند و تمکین در برابر قانون ندارند به نمایش بگذاریم.

سردار عزیزی تصریح کرد: به مردم و شهروندان بزرگوار که ولی نعمت ما هستند، عرض می کنیم که نیروی انتظامی مانند همیشه در خدمت مردم و در کنار آن ها است و اگر کسی بخواهد ایجاد ناامنی کند و به خط قرمز ما که امنیت است خدشه ای وارد کند، نیروی انتظامی با هیمنه و هیبتی که دارد در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور اقتدار نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد

مانور اقتدار نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد