مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 06:502019-12-26ورزشي

کارمندان دوچرخه سوار در قزوین تشویق می شوند


کارمندان دوچرخه سوار مورد تشویق قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین همایش حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه صبح پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، داودی رییس شورای اسلامی شهر، طاهرخانی شهردار، قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و جمعی از مدیران استانی و شهری قزوین در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: می توان با استفاده از ظرفیت دوچرخه سواری و ورزش همگانی در قزوین به سلامت جسم و کاهش مصرف دارو کمک کرد.

وی افزود: اقدام شهرداری قزوین در ایجاد مسیر دوچرخه سواری در شهر قابل تقدیر است.

استاندار قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین با همراهی اداره کل ورزش و جوانان با ایجاد شرایط مناسب در دوچرخه سواری و ورزش همگانی نقش مؤثری در این راستا دارد.

جمالی پور در ادامه از تشویق کارمندان دوچرخه سوار در استان خبر داد و گفت: ما به عنوان استفاده کنندگان تکنولوژی باید نگاهمان را به آن تغییر داده و از آن برای رفاه جامعه و حفظ سلامت خود استفاده کنیم.

استاندار قزوین گفت: امروز به دلیل استفاده نادرست از خودرو با مشکلاتی همچون تعطیلی یک هفته ای شهرها مواجه می شویم که به اقتصاد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان دوچرخه سوار در قزوین تشویق می شوند

کارمندان دوچرخه سوار در قزوین تشویق می شوند