مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 07:352019-12-26سياسي

لزوم ورود جدی مسئولان به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی


معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری اردبیل گفت: ورود مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی به موضوع فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باید واقعی، - علمی و همه جانبه انجام پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مراکز کاهش و کنترل طلاق با تشریح اهمیت نهاد خانواده، گفت: بی شک نهاد خانواده یکی از مهمترین و اصلی ترین نهاد در شکل گیری شخصیت و هویت هر فرد در جامعه است.

به گفته وی در این بین یکی از آسیب های اجتماعی که ریشه و اساس این نهاد مهم را تهدید می کند، معضلی به نام طلاق است که متأسفانه در کشور و در استان ما نیز رواج یافته و موجب بروز بسیاری از آسیب ها گردیده تا آثار و تبعات منفی متعددی بر جای گذارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به نقش مهم توسعه، ارتباطات، تغییر سبک زندگی، تغییر دیدگاه ها و تغییر نگرش در طلاق، به عوامل اصلی طلاق اشاره کرد و افزود: ضعف مهارت های ارتباطی و رفتاری، ازدواج های سطحی و بدون شناخت زوجین از همدیگر، ضعف اخلاق، معنویت، خیانت های زناشویی، اعتیاد، مسائل اقتصادی، فقر، عدم اشتغال و بیکاری از مهمترین عوامل اصلی طلاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جدی مسئولان به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی

لزوم ورود جدی مسئولان به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی