مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 09:302019-12-26فرهنگي

نبض جشنواره فیلم فجر در دستان فیلم اولی ها


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ عباس اسماعیل گل در حالی که کمتر از دو ماه به زمان برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی است، اما طبق روال هرساله از چند مانده به زمان برپایی جشنواره اخبار مربط به حضور هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری کشور منتشر .

- بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر در یک دهه اخیر تا حدود بسیاری توانست انتظارات را در خصوص معرفی و درخشش چهره های جدید در سینمای ایران برآورده کند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ عباس اسماعیل گل در حالی که کمتر از دو ماه به زمان برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی است، اما طبق روال هرساله از چند مانده به زمان برپایی جشنواره اخبار مربط به حضور هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری کشور منتشر میشود و امسال نیز همانند سال گذشته جذاب ترین اخبار مربط به حضور فیلم اولی ها در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر است، همانطر که مشخص است بخش نگاه نو جشنواره مخصوص فیلمسازان فیلم اولی است.

بخشی که دو سال گذشته از جشنواره حذف شده بود و جای خالی آن به شدت در جشنواره احساس میشد، اما خوشبختانه سال گذشته این بخش مجددا به جشنواره فیلم فجر اضافه شد و همانطور که پیش بینی میشد، فیلمسازان این بخش توانسته با درخشش در جشنواره، بخش قابل توجهی از جوایز هیات داوران و نظر مساعد مخاطبان را جذب کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض جشنواره فیلم فجر در دستان فیلم اولی ها

نبض جشنواره فیلم فجر در دستان فیلم اولی ها