مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 10:352019-12-26اقتصادي

آموزش های مهارتی از مولفه های رونق تولید و افزایش بهره وری است


معاون هماهنگی امور اقتصاد و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نگرش به آموزش های فنی و حرفه ای و دانش های مهارتی در جامعه و به ویژه در حوزه صنعت، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصاد و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نگرش به آموزش های فنی و حرفه ای و دانش های مهارتی در جامعه و به ویژه در حوزه صنعت، باید جدی گرفته شود، گفت: آموزش های مهارتی از مهمترین مولفه های رونق تولید و افزایش بهره وری در جامعه است.

علی جهانگیری در مراسم اختتامیه دوره رهبری آموزش در بنگاه های اقتصادی، با اشاره به مشکلات اقتصادی برخی از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: نقص در آموزش های مهارتی در این صنایع و نبود نیروهای کار ماهر، از مهمترین عامل در مشکلات برخی از این واحدها است.

وی افزود: آموزش های نرم در کنار آموزش های مهارتی به افراد ماهر، موجب تغییر رفتار و اثربخشی بهتر آنان می شود.

جهانگیری با اشاره به نقش مدیران و رهبران آموزش در صنایع استان، گفت: اگر این مهارت ها به صورت نیازسنجی دقیق و درست احصا شده و به نیروی کار شاغل در صنعت آموزش داده شود، شاهد بهره وری عمومی در کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای نیز در این مراسم با اشاره به رسالت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: تلاش ما، نزدیک و همسو کردن آموزش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی از مولفه های رونق تولید و افزایش بهره وری است

آموزش های مهارتی از مولفه های رونق تولید و افزایش بهره وری است