مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 11:302019-12-26دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت با سازمان مدیریت صنعتی


دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان مدیریت صنعتی، به منظور اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان مدیریت صنعتی، به منظور اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست امضای این تفاهم نامه همکاری، دکتر ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی اجمالی این دانشگاه، اهداف برنامه راهبردی دانشگاه، اقدامات اخیر انجام شده و در دست اجرا برای تبدیل دانشگاه به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، موفقیت های دانشگاه در فناوری های نوظهور مانند فناوری عصبی و ماهواره، دستاوردهای دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت و قله های موفقیت دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه باید اثرگذاری اجتماعی داشته باشد و صرف امضای تفاهم نامه مد نظر ما نیست همانگونه که از سوی وزارت علوم نیز در بین تمام دانشگاه های کشور، به عنوان رتبه اول اجرایی شدن تفاهم نامه ها معرفی شده ایم.

در ادامه دکتر کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه علم و صنعت ایران و تاکید بر اینکه این دانشگاه همان گونه که از نامش پیداست توانسته است جریان توانمندسازی در کشور ایجاد کند و همواره منشا اثر بوده است، اظهار امیدواری کرد با ذهن توسعه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت با سازمان مدیریت صنعتی

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت با سازمان مدیریت صنعتی