مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 16:352019-12-26سياسي

درس های خارج با حساب و کتاب برگزار شود


عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: اخیرا بازار برگزاری دروس خارج گرم شده است ولی این دروس باید با حساب و کتاب برگزار شود.

- ایسنا/قم عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: اخیرا بازار برگزاری دروس خارج گرم شده است ولی این دروس باید با حساب و کتاب برگزار شود.

آیت الله رضا استادی امروز در آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی حوزه های علمیه، مرجعیت شیعه و قرآن با محوریت دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) عنوان کرد: علامه طباطبایی قبل از نگاشتن المیزان به نوشتن البیان پرداخت،او در نگاشتن،اول روایات و سپس تفسیر را مورد توجه قرارمی داد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: تفسیر المیزان علامه طباطبایی از افتخارات شیعه است و این اثر بدون مطالعه مورد انتقادهای بی اساس قرارگرفته و حتی گفته اند ایشان توجهی به روایات در اثر خود نداشته است.

وی تصریح کرد: تفسیر المیزان تا حدی نیاز به تنقیه و اصلاح دارد، اما این امر موجب نمی شود که بگویند علامه طباطبایی روایات را در تفاسیر خود،حجت نمی دانست.

آیت الله استادی بیان کرد: ایشان با عناوینی همچون تخصیص و تبیین، بیان مصداق و تطبیق،مسائلی که به نظر می رسد مخالف قرآن است را حل کرده و روایاتی که متعارض است را کنار گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس های خارج با حساب و کتاب برگزار شود

درس های خارج با حساب و کتاب برگزار شود