مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 21:572019-12-26اجتماعي

ارسال 113 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مطالعات علوم ورزشی در هزاره سوم


دبیر اجرایی کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم با اشاره به ارسال 113 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس گفت: در این بین 93 مقاله توسط هیأت داوران پذیرش شدند که در 24 سخنرانی و 70 پوستر تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم به میزبانی مازندران در شهرستان آمل برگزار شد.

این کنفرانس یک روزه با نخستین جشنواره فیلم و عکس ورزشی دانش آموزی کشور همزمان شده که در آن مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش سخنران ویژه است.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این کنفرانس به صورت یک روزه به میزبانی شهرستان آمل در حال برگزاری است.

سعید امیرنژاد با اشاره به ارسال 113 مقاله به دبیرخانه کنفرانس افزود: در این بین 93 مقاله توسط هیأت داوران پذیرش شدند که در 24 سخنرانی و 70 پوستر تدوین شد.

وی تصریح کرد: مقالات در پنج حوزه مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، فناوری در ورزش و ورزش دانش آموزی بوده که فراخوان آن از اول شهریور امسال انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 113 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مطالعات علوم ورزشی در هزاره سوم

ارسال 113 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مطالعات علوم ورزشی در هزاره سوم