مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 06:252019-12-27اقتصادي

شکایات از خدمات پستی کم شد


وضعیت شکایت های ثبت شده از خدمات حاکی از آن است که در آبان ماه سال جاری، 79 شکایت ثبت شده که 39.

2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده است.

- وضعیت شکایت های ثبت شده از خدمات حاکی از آن است که در آبان ماه سال جاری، 79 شکایت ثبت شده که 39.

2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکایت های ثبت شده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری تغییر چندانی نداشته است و کاربران در صورت نارضایتی از هر یک از خدمات پستی، می توانند به سامانه 195 مراجعه و مورد شکایت خود را اعلام کنند.

در آبان ماه، 79 شکایت ثبت شده که 39.

2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش داشته است.

تعداد شکایات رسیدگی شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه 48.

6 درصد کاهش داشته، درحالی که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه 30.

1 درصد کاهش داشته است.

با توجه به این آمار می توان نتیجه گرفت عملکرد پست در رسیدگی به شکایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش 18.

5درصدی داشته است.

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایات از خدمات پستی کم شد

شکایات از خدمات پستی کم شد