مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 06:502019-12-27ورزشي

دعوت رقیه شجاعی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان


رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین دعوت شده است.

- مهدی مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزش یکی از بسترهای پرورش استعدادهای معلولان و جانبازان است.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به برگزاری هفته نخست دور رفت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان عنوان کرد: از سری مسابقات این لیگ تیم هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان با آسایشگاه فیاض بخش مشهد به رقابت می پردازد.

وی با بیان اینکه این مسابقه ساعت 16 بعد ازظهر جمعه 6 دی ماه برگزار می شود، عنوان کرد: محل برگزاری این مسابقات در سالن مجموعه ولیعصر (عج) خواهد بود.

وی در ادامه از دعوت رقیه شجاعی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: این اردو برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 است.

مرادی با بیان اینکه این اردو از تاریخ 8 تا 21 دی ماه برگزار می شود، افزود: اردو در استان تهران برگزار خواهد شد.

  رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه رشته های مختلف ورزشی در هیأت جانبازان و معلولان تصریح کرد: 750 ورزشکار سازمان یافته در هیأت ورزش های جانبازان و معلولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رقیه شجاعی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان

دعوت رقیه شجاعی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان