مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 09:102019-12-27سياسي

شریعتمداری: نباید دستاویز یک مشت مفت خور و مرفه بی درد باشیم


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که با این همه اقتدار نبایستی دستاویز یک مشت مفت خور و مرفه بی درد باشیم، گفت: اسلام با مرفهین بی درد سر سازش ندارد.

- مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که با این همه اقتدار نبایستی دستاویز یک مشت مفت خور و مرفه بی درد باشیم، گفت: اسلام با مرفهین بی درد سر سازش ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شریعتمداری در پیش خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران و در آستانه 9 دی ماه با بیان این که از حماسه عظیم 9 دی 10 سال عبور کرده ایم ،اما امروز باید چه کنیم گفت: 9 دی ایستگاه پایان فتنه بود فتنه 88 که با توجه به اسناد و شواهد موجود به جرات می توان گفت فتنه آمریکایی- اسراییلی بود.

مدیریت بیرونی داشت و از درون حمایت می شد.

وی افزود: فتنه 88 جنگ احزاب بود؛ جنگ احزاب یا همان خندق هنگامی اتفاق افتاد که همه دشمنان اسلام اختلافات ظاهری را کنار گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که بایستی با هم موتلفه شوند و حساب اسلام نوپای آن روز را به پایان برساندند.

به همین علت همه با هم جمع شدند و از این جهت به آن جنگ، جنگ احزاب می گوییم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که در فتنه 88 هم همه آمده بودند، گفت: برخی از جریانات داخلی وارد شده بودند تمامی گروه های ضد انقلاب وارد ماجرا شدند ، بهاییان، منافقین، کومله ، نهضت آزادی، ملی گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: نباید دستاویز یک مشت مفت خور و مرفه بی درد باشیم

شریعتمداری: نباید دستاویز یک مشت مفت خور و مرفه بی درد باشیم