مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 10:002019-12-27سياسي

رزمایش «مقابله با تهدیدات بیولوژیکی» در بندرانزلی برگزار شد


برای نخستین بار با حضور بیش از 200 بسیجی، رزمایش پدافند غیر عامل با هدف «مقابله با تهدیدهای بیولوژیکی» در روستاهای غرب بندر انزلی برگزار شد.

- انزلی- برای نخستین بار با حضور بیش از 200 بسیجی، رزمایش پدافند غیر عامل با هدف مقابله با تهدیدهای بیولوژیکی در روستاهای غرب بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرانزلی پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش پدافند غیر عامل در ادامه رزمایش الی بیت المقدس که هفته گذشته در دو محور آبی و خاکی انجام شده بود برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی افزود: در این رزمایش مردم روستاهای غرب بندرانزلی و ادارات مربوطه آمادگی خود را نسبت به بحران های احتمالی و حملات بیولوژیکی دشمن محک زدند.

وی افزود: حفظ و ارتقای آمادگی بسیجیان برای رزم و مقابله با نیروهای تروریستی، آمادگی برای مقابله با تهدیدهای بیولوژیکی، تمرین همکاری بین سپاه و ادارات شهرستان برای مدیریت بحران و ایجاد همدلی بیشتر در بین مردم و مسئولان از جمله اهداف این رزمایش بود.

سرهنگ صفاتی با اشاره به برگزاری موفق رزمایش الی بیت المقدس در هفته گذشته افزود: در رزمایش الی بیت المقدس دشمن به این نتیجه می رسد که توانایی رویارویی مستقیم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «مقابله با تهدیدات بیولوژیکی» در بندرانزلی برگزار شد

رزمایش «مقابله با تهدیدات بیولوژیکی» در بندرانزلی برگزار شد