مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 10:452019-12-27اجتماعي

آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور برگزار شد


آزمون منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور صبح امروز در سه استان کشور برگزار شد و روسای کل دادگستری های این استان ها از محل برگزاری آزمون بازدید کردند.

- آزمون منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور صبح امروز در سه استان کشور برگزار شد و روسای کل دادگستری های این استان ها از محل برگزاری آزمون بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان، آزمون منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور صبح امروز در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان برگزار شد و و روسای کل دادگستری های این استان ها از محل برگزاری آزمون بازدید کردند.

شرکت 581 داوطلب در آزمون قضاوت سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: 581 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 273 نفر از شرکت کنندگان دانشگاهی مرد و 170 نفر زن تشکیل می دادند.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا افزود: از این میزان تعداد 103 نفر مرد و 35 نفر زن دارای تحصیلات حوزوی بودند.

شرکت 351 داوطلب در آزمون قضاوت هرمزگان علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در جریان بازدید از محل برگزاری این آزمون گفت: در راستای تأمین و تکمیل کادر قضایی مورد نیاز استان هرمزگان از طریق ثبت نام از متقاضیان در مهلت اعلام شده، مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور برگزار شد

آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور برگزار شد