مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 11:152019-12-27سياسي

دولت گره از کار مردم باز کند/ عدم سازش با منافقان و کافران، مصداق تقوای سیاسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر و با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد، با انتقاد از گرانی های موجود در جامعه و مشکلاتی که دامن گیر مردم شده است، اظهار کرد: دولت باید گره از کار مردم بگشاید؛ مردم مشکل گرانی بنزین را تحمل کردند اما افزایش قیمت ها غیرقابل تحمل است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم و تریبون نماز جمعه ظرفیتی برای بیان مشکلات آنهاست، ادامه داد: ما مقابل دولت نیستیم؛ اما زبان گویای مردم هستیم و دولت باید گره از کار مردم بگشاید.

امام جمعه سمنان با اشاره به مراجعات مکرر مردم به دفتر امام جمعه سمنان برای بیان مشکلاتشان و لزوم رسیدگی به گرفتاری های مردم اظهار کرد: مشکل سود بانک ها و گرانی منازل مسکونی باید با ورود دولت حل شود.

شاهچراغی به ضرورت تکیه دولت به توانمندی های داخلی اشاره و تصریح کرد: دولت نباید چشم به خارج داشته باشد و باید به توانمندی داخلی تمرکز کند.

وی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دشمن هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست و همیشه عزم خود را برای براندازی نظام اسلامی جزم کرده و این تصمیم جدی آمریکا، اروپا و همه دشمنان ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گره از کار مردم باز کند/ عدم سازش با منافقان و کافران، مصداق تقوای سیاسی است

دولت گره از کار مردم باز کند/ عدم سازش با منافقان و کافران، مصداق تقوای سیاسی است