مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 11:352019-12-27سياسي

نهم دی ماه پایان فتنه پرخطر/گره اقتصادی کشور در ژنو حل نمی شود


نهم دی ماه پایان فتنه ای پر خطر و سیلی محکم ملت بر منحرف کنندگان مسیر حرکت الهی بود و این روزنشانه وفاداری مردم به نظام، - انقلاب و ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نمازجمعه از نهم دی ماه به عنوان روز نمایش بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت یاد کرد و اظهار داشت: نهم دی ماه از روزهای ماندگار است زیرا ملت ایران بر فتنه ای هشت ماهه در سال 88 غلبه کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حماسه نهم ماندگار در تاریخ اسلام و نظام کشور ایران ثبت شده و هرگز محو و نابود نمی شود.

وی افزود: در فتنه سال 88 عده ای با سخنان فریب کارانه خود فتنه برانگیختند و آتشی را به راه انداختند که خسارت های زیادی را به کشور وارد کرد.

محی الدینی با تبیین سخنان رهبری تصریح کرد: این فتنه ها از سال 88 و در سال جاری برای سرنگونی نظام انقلاب اسلامی روی داده اما مردم با بصیرت اعلام کردند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: سران این فتنه ها باید از مردم ایران عذرخواهی کنند تا بتوانند دوباره در میان مردم باشند و مردم از آنها بگذرند.

امام جمعه مهریز افزود: اصلی ترین پیامد فتنه سال 88 این بود که عناصر ضد انقلاب، بدخواه و زاویه دار با انقلاب اسلامی که در هیچ کجا جرأت عرض اندام نداشتند به افتخار موج مرموز سبز و مخملی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه پایان فتنه پرخطر/گره اقتصادی کشور در ژنو حل نمی شود

نهم دی ماه پایان فتنه پرخطر/گره اقتصادی کشور در ژنو حل نمی شود