مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 11:452019-12-27سياسي

برخی مسؤولان رده بالا دنبال پیاده کردن سند 2030 هستند


در برخی از نقاط مازندران، مسؤولان رده بالای مدیریتی به دنبال پیاده کردن سند2030 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه با توجه به اهمیت بنیان خانواده در اسلام گفت:خانواده در جامعه دینی اهمیت ویژه ای دارد و قرآن از اعطای کرامت به فرزندان آدم خبر داد و کرامت امری اکتسابی که خداوند از روی فضل و کرم خویش به انسان داد.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به سخنی از رسول خدا مقام ولایت پذیری انسان را ممکن دانسته و افزود: با توجه به سخنی از پیامبر(ص) اگر زبان، گوش و چشم گناه نکند انسان می تواند ولایت پیدا کند و البته ولایت مطلقه از آن پیامبر و ائمه است اما مادون آن انسان می تواند به این مقام برسد.

خطیب نماز جمعه زیراب دو چیز را از عالم ملکوت برشمرد و اظهارداشت: قرآن کتاب راهنما و انسان ساز است و در این دنیا هرچه می بینیم مادی است ولی دو چیز از عالم بالا و ملکوت بوده که یکی کتاب خدا و دیگری روح است.

رضایی با اشاره به سخنی از امام راحل به اهمیت جایگاه زن در خانواده اشاره و خاطرنشان کرد:شاکله سیاسی و اجتماعی جامعه و محل پرورش انسان در خانواده است و زن و مرد ظرفیت های متفاوتی دارند و جایگاه زن نزد خداوند عزیز است و همانطور که حضرت امام فرمودند از دامان زن مرد به معراج می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان رده بالا دنبال پیاده کردن سند 2030 هستند

برخی مسؤولان رده بالا دنبال پیاده کردن سند 2030 هستند