مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 19:052019-12-27ورزشي

پتروشیمی همچنان در صدر/ جدال سخت دیگر تیم ها برای ورود به پلی آف


مرحله سوم از رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم پتروشیمی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله سوم لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای ایران با انجام 9 مسابقه به پایان رسید و پتروشیمی بندرامام با 9 بازی و 23 امتیاز همچنان پیشتاز این مسابقات است.

دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز با همین تعداد بازی و دریافت 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پالایش نفت آبادان با 10 بازی و کسب 17 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

شهرداری کرج با 10 بازی و 16/5 امتیاز، رعد پدافند هوایی با 9 بازی و 13/5 امتیاز، اطلس پویان گیلان با 10 بازی و 12 امتیاز، فراسنج تهران با 7 بازی و 9/5 امتیاز و تیم دبیری تبریز با 10 بازی و 1/5 امتیاز نیز به ترتیب در رده چهارم تا هشتم جدول جای گرفته اند.

بازی های مرحله سوم تیم فراسنج تهران باتوجه به حضور نوید شمس و محمدامین صمدی 2 بازیکن این تیم در مسابقات رده های سنی آسیای میانه به زمان برگزاری مرحله چهارم موکول شد.

مرحله چهارم و پایانی مقدماتی لیگ برتر 10 الی 13 بهمن ماه در تهران برگزار می شود و چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

نتایج دور اول برگشت: اطلس پویان گیلان 6 - دبیری تبریز صفر رعد پدافند هوایی 3- شهرداری کرج 3 پتروشیمی بندرامام 3 - پالایش نفت آبادان 3 نتایج دور دوم مرحله برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی همچنان در صدر/ جدال سخت دیگر تیم ها برای ورود به پلی آف

پتروشیمی همچنان در صدر/ جدال سخت دیگر تیم ها برای ورود به پلی آف